Reklama a obal prodávají
Kdopak by odolal? Nikdo. A když si koupí právě výrobek z reklamy, je jasné, že tato splnila svůj účel na sto procent. A tedy se i svému majiteli vyplatila. Což by měla každá reklama. Stejně tak jako když týž kupec sáhne po zboží, které je v hezčím obalu. I on musí lákat ke koupi, stejně jako reklama. To mají tyto dvě věci naprosto společné. Pro obě věci tedy musí být někdo, kdo to, aby to bylo více prodejné musí nějak zařídit. Ne výrobce, ale ten, kdo navrhuje právě obal nebo reklamu. Schválně. Jste v obchodě a máte před sebou dva naprosto stejné výrobky. Vy víte, že jsou zcela totožné. Cena je stejná.
Ale jeden má obal, který se vám nelíbí a ten druhý takový, který je podle vašeho názoru hezký. Otázka, který výrobek si vyberete je tedy asi zbytečná. Ale proč někdo bere ten druhý? Inu, protože každému se líbí něco jiného, Jeden z výrobků měl název modrým písmem, a druhý červeným. Každý bere to, co se více líbí jemu. A ten, kdo navrhuje obaly se musí trefit do obou skupin. Nebo do více, co když by někdo chtěl zelený název? Tohle všechno musí brát grafik v potaz. Na to má nastudováno na vysokých školách, aby se s tím uměl poprat. A dobrý grafik to zvládne. Jenže, pokud chci oslovit toho nejlepšího, jak se k němu dostat?
Nu, není to zase nic tak složitého. Grafické studio Olomouc má tyto lidi ve svém kolektivu a traduje se, že jsou nejlepší nejen u nás, ale v celé Evropě. A tomu se dá klidně věřit, protože mají spousty spokojených zákazníků. Jejich práci všichni cení velice vysoko a zákazníci se jen hrnou. Toto studio tedy rozhodně nemá o zakázky nouzi, lidé, kteří jsou zde zaměstnaní si skutečně na nudu nemohou stěžovat. Co všechno umí a mohou udělat si můžete prohlédnout na jejich webových stránkách poté, když kliknete na odkaz výše uvedený. Určitě se tam podívejte a hned si tam také můžete domluvit spolupráci.